A reklámfotózás is termékfotózás, mégis sokkal több annál. Kreativitás – koncepció – stratégia. A reklámfotózás mindig tervezéssel kezdődik, egy működő és kidolgozott marketing stratégia része. Minden esetben a termék vagy szolgáltatás bemutatása és eladása a cél. Ahhoz, hogy kitűnj a konkurenciák közül nem elég stockfotókból összerakni a kampányokat és megtölteni a social felületeket. Az egységes stílus és kommunikáció fog nyomot hagyni maga után.
Professzionális
⇢ reklámfotózás
A reklámfotók a terméktől vagy szolgáltatástól függően készülhetnek stúdióban vagy a szabadban is. Előfordul, hogy mi keressük a tökéletes környezetet és van amikor mi építjük azt a történet köré.
A reklámfotók sikerének a kulcsa a szervezettség!
Mitől lesz kiemelkedő és profi egy reklámfotó?
Néhány egyszerű alapvetést érdemes szem előtt tartani a reklámfotózás során. A reklámfotózás lényege, hogy termékek kitűnjenek és vonzóak legyenek az ügyfelek számára. Egy professzionális fénykép, amelyre legtöbbször még szöveg vagy grafika is kerül biztosan maradandó benyomást kelt a közönségben. Néhány alapvető kritérium a reklámfotók készítéséhez:
- A terméknek jól megvilágítottnak kell lennie, így a fény kiemeli a terméket a környezetéből
- A képeknek éleseknek és magas felbontásúaknak kell lenniük
- A termékek legszebb és legvonzóbb oldalát kell bemutatni
- A reklámfotók meghatározott helyre és céllal készülnek, fontos a kompozíció az utólagos szövegek és grafikai elemek elhelyezhetősége szempontjából
- Érthető és egységes fotózási stílust kell használni, hogy a vásárlók felismerjék a márkát
Az e-kereskedelemben kulcsfontosságú az egyedi megjelenés. Fontos, hogy webhelyein professzionális minőségű fényképeket jelenítsen meg a termékekről. Beleértve a webshop fotókat és a social felületeken és egyéb kampányokban megjelenő tartalmakat.
A reklámcélú fotózások leggyakoribb formái
- Divatfotózás
- Ételfotózás
- Lifestylefotózás
- Webshop fotózás (termékfotó, banner kép, termékleírás, részletfotó)
- Építészeti fotózás
- Céges fotózás
- Portréfotózás
Az általunk is kínált reklámfotózás egy átfogó szolgáltatás, ahol a projekt tervezésétől és szervezésétől kezdve a különböző szolgáltatókkal és modellekkel való együttműködésen át a professzionális fotózás lebonyolítása után a minőségi és alapos utómunka is fontos részét képezi a fotók elkészülésének.
A vállalati fotózás és a házon belüli marketinganyagok segítenek a márka imázsának és a vállalat küldetésének megerősítésében. Az munkatársak egységesítése és a csapatszellem fejlesztése, valamint a vállalati irányelvek és eljárások világos felvázolása elérhető a professzionális vállalati fotózással. Az ételfotózás nem más, mint képzőművészet. Ha valaha is megpróbált valaki lefényképezni egy otthon elkészített esztétikus ételt akkor tudja, hogy szinte lehetetlen megörökíteni azt olyan minőségben, amelyet maga az élet élőben átad. Ez egy külön szakma. Egy professzionális ételfotós ételstylistokkal dolgozik együtt, hogy az ételeket és az ínyenc falatokat tökéletesítsék az ínycsiklandó eredmény érdekében.
A fénykép a legjobb esély arra, hogy maradandó első benyomást kelts a fogyasztóban. Ha webshopod van akkor fontos, hogy termékeid minden szögét megmutasd – a legjobb fényben és formában, hogy a vásárlóid pontosan tudják, mit kapnak a vásárláskor. Egy teljes körű szolgáltatást nyújtó reklámfotós csapatban az a nagyszerű, hogy minden részletet kezelni fognak a tervezéstől az utómunkáig – Neked csak a terméket kell biztosítanod. Pro tipp: Mindig légy nyitott a profik tanácsaira és véleményükre.